RPM

RPM is de indoor cycling workout waarbij je rijdt op het ritme van krachtige muziek. Ga het parcours op met je inspirerende instructeur, die het peloton leidt door heuvels, vlakke landschappen, bergtoppen, tijdritten en interval training. Ontdek de atleet in jezelf! Breng je endorfine peil zo hoog als je kunt en zweet en verbrand zoveel mogelijk. Net als bij alle andere Les Mills programma’s, wisselen de choreografie en de muziek om de drie maanden.

 

VOORDELEN

  • * Verhoogt je cardiovasculaire fitheid
  • * Verbrandt lichaamsvet
  • * Verbetert de vorm van je benen, heupen en billen
  • * Verhoogt je been- en spierkracht zonder er te gespierd uit te gaan zien
  • * Helpt je in een normale 50-minuten-les 600 calorieën te verbranden
  • * Zorgt dat je lichaam extra endorfine aanmaakt, zodat je je lekker voelt

 

HOE ZIET EEN LES ERUIT?

Je RPM instructeur leidt jou en het peloton over het parcours, met behulp van inspirerende muziek die past bij de choreografie, diverse fietsposities en verschillende snelheden.

1. Warming-up
Om de benen op te warmen, ligt aan het begin van de les het tempo laag en is de weerstand licht.

2. Training
Snelheid en intensiteit nemen toe om naar je persoonlijke top snelheid toe te werken. Je klimspieren worden opgewarmd, vervolgens kom je een aantal beklimmingen tegen om je kracht  te testen. En de tijdritten zullen je uithoudingsvermogen op de proef stellen. Je krijgt wat tijd om te herstellen, net voldoende om weer energie te hebben voor de volgende uitdaging.

3. Cooling-down
Aan het einde van de RPM les beëindigen we de tocht en rijden we samen huiswaarts. Hierbij draait het om herstel en het stretchen van de spieren.

 

 

Event Timeslots (9)

Woensdag
-
Harmke Hoogstede
argendos

Zaterdag
-
Ineke Slagter
argendos

Zondag
-

Donderdag
-
Ineke Slagter
argendos

Vrijdag
-
Leonie de Munnik
argendos

Donderdag
-
Henk Slagter
argendos

Dinsdag
-
Ineke Slagter
argendos

Maandag
-
Leonie de Munnik
argendos

Woensdag
-
Sharona Olfers
argendos